środa, 29 sierpnia 2012

TAK DLA WIADOMOŚCI:
L-Lili CH-Charlotte Le-Lena Lo-Lola
Li-Liam Z-Zayn H-Harry N-Niall LOU-Louis




L: I jak gotowa aby wystąpić w teledysku??
Ch:Nie mam szans-odpowiedziała smutna
LE:Jak to ? Jesteś śliczne !! Zobacz jak wyglądasz widziałaś co masz na sobie ?? Ty chyba jesteś ślepa -wykrzyczała Lena do ucha Czeko -Ej Lili powiedz jej coś!
CH:To nie prawda jest wiele ładniejszych dziewczyn niż ja! Jestem gruba i w ogóle.
L:To nie prawda przestań Czeko wiesz dobrze o tym. Każdy jest inny nie ma takiej samej drugiej osoby może być podoba ale nie taka sama .
Ch i Le-Masz rację!!!
L: no i widzicie ale teraz tak serio długo jeszcze WC mi potrzebne
CH: Nie jeszcze jakieś 15 minut i będziemy :)

Reszta drogi była nudna ja marudziłam że muszę do WC nie chciały się zatrzymać wiózł nas kuzyn Czeko Nawet ładny ale zajęty ma dziecko i dziewczynę. Gdy dojechałyśmy na miejsce było koło 10 osób nie przyglądałam się im tylko pobiegłam do Wc. Gdy wróciłam dziewczyny czekał w kolejce wypełniały jakieś dokumenty.
L: Co tam ??
CH: Masz dokumenty wypełniaj je
L:Po co??
Ch:Bo ty też bierzesz udział tak jak ja i Lena
L:Co jak to ??? Przecież ja o tym nie wiedziałam i wgl
Ch:Daj spokój wypełniaj
L: NIE !
CH:TAK ! Jeśli nas lubi to to zrobisz
L:NO proszę ja nie chce to jakaś banda skończonych kretynów a ty mi każesz do nich iść ??
CH: Dobra musisz wiedzieć ten jeden kretyn z 1D był jak cię pogotowie zabierało martwił się o ciebie a ty go kretynem nazywasz
L: Dobra jeśli mówisz prawdę to zrobię to

No i zajebiście muszę brać udział w tym czymś. Ale czy ona powiedziała że jeden z nich się o mnie martwił ? Ciekawe który.
L: Który ??
CH: Co który ??
L: Wtedy był ?
CH: Liam

Wypełniłam papiery poczekałyśmy 2 godziny i zawołano mnie, Czeko i Lenę. Weszyłyśmy do sali gdzie nam kazano.Zobaczyła 5 chłopaków bijących się.
L:Dzieci-szepnęłam
Znowu wyszedł jakiś inny facet : Chłopcy spokój to są ostatnie kandynatki i macie wolne więc spokój!!-wrzasnął do nich
1D-Dobra
Wyszłyśmy na środek Czeko z uśmiechem na twarzy Lena z jeszcze większym bananem na twarzy niż Czeko ja z spuszczoną głową
1D- Dobra ja to Zayn to Louis ten w bluzce w paski Niall ten co właśnie je Harry ten w lokach a Liam co się patrzy na tą w różowych włosach i z buzią otwartą.
Podniosłam głowę do góry i zobaczyłam wszystkie oczy zwrócone w moim kierunku
z: To może zaczniemy od ciebie w różowych włosach chodź do mikrofonu
Wyszłam tak jak mi kazał Zayn
Z:Jak się nazywasz
L: Lili Lidia Mills
Z: To Lili czy Lidia ??
L: Lidia ale wszyscy mi mówią Lili
Z:Dobra skąd jesteś ??
L: Mieszkam w Londynie ale mam korzenie w Polsce
Z: To jednak prawda że Polski są ładne
Li: Masz rodzeństwo ??
L: Mam brata ale nie znam go
Lou:Ale jak to ?
L; Byłam przypadkiem na jednej z imprez i nie znam swojego ojca w sumie matki też nie zajmuje się mną wyjechała zawsze opiekunki mną się zajmowały teraz liczę samą siebie Ale w ogóle po co te pytania
Li:Dobra koniec z tymi pytaniami
Z: Ja mam jeszcze jedno
L:Słucham
Z: Masz kogoś >?
L: Nie mam
Zadali mi jeszcze kilka pytań ale żadne nie osobiste więc były spoko nawet nie wiem czemu powiedziałam im tyle o sobie z Liamem czułam jakąś bliskość jak byśmy byli rodziną. Zayn była bardzo ładny i fajny Harry miał dość głupie pytania Louis był zabawny a Niall ciągle jadł dlatego nic nie mówił. Dziewczyny miały dość podobne pytania jak ja. Po pytaniu wszystkich pożegnali się i powiedzieli jak coś to będą dzwonić. Wyszłyśmy poszłyśmy do mnie o0drazu przebrałam się w dres jak reszta wpadła do nas Lola i się wypytywał jak było obejrzałyśmy filmy , poszłyśmy się kąpać jako że siedziały u mnie a o 2 w nocy nie chciało się im wracać zostały u mnie na noc















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz