wtorek, 28 sierpnia 2012

Wstałam dziś o godzinie 6:00 jak ja nienawidzę wstawać tak wcześnie rano ale trzeba się jakoś ubrać umalować coś z włosami zrobić kupiłam sobie różową farbę do włosów i się zastanawiam się czy sobie nie przefarbować tak na kilka tygodni takie fajne doświadczenie nudzi mnie już mój kolor włosów blond. Zrobię to przefarbuje włosy wstałam i wzięłam farbę i poszłam do łazienki. Zrobiłam wszystko po kolej po godzinie moje włosy wyglądały tak Ładne co nie?? z łazienki usłyszałam jak Lena gada przez skype gadała po polsku znam go trochę . Szperałam w szafie ale nie mogłam na nic się zdecydować wszystko była takie brzydkie ale w końcu zdecydowałam się na te ciuchy ubrałam się umalowałam się ale bardzo delikatnie. Stanęłam przed lustrem i patrzyłam się na swoje odbicie podobają się mi moje włosy
-Ej Lili masz pożyczyć jakieś ciuchy ?-usłyszałam krzyki Leny w korytarzu po czy szybko wbiegła do mojego pokoju -Ej co się stało z twoimi włosami ??-widziałam zaszokowanie w oczach Lenki
-A nic musiałam zmianę sobie zrobić tam ten kolor włosów mi się nie podobał. A co do ciuchów mam a co cię interesuje >?
- Ale fajne masz włosy ogólnie ślicznie dziś wyglądasz , a ciuchy chce jakoś wyglądać przed Louisem z One Direction on jest taki słodki
-Dobra dobra nie chce tego słuchać choć poszukamy czegoś w mojej szafie - przeglądaliśmy ciuchy ale Lenie nic się nie podobało - A może to ????
-Tak jest idealne mogę ?
-Jasne bierz i się ubieraj bo zaraz przyjdzie Czeko i Lola
-Loli nie będzie chora jest
- Niech zgadnę na to że nie dostała się do tego teledysku Biebera ?
- Tak wiesz bardzo jej na tym zależało
-Wiem wiem zmykaj już
-idę idę -Lena odpowiedziała po czy poszła do łazienki po 30 minutach była już ubrana umalowana uczesana
- I jak wyglądam ?-spytała się
- Jak zawsze ślicznie : )
- dziękuję kochana jesteś
-E tam -odpowiedziałam po czym w drzwiach stanęła Czeko - Ślicznie wygladacie a teraz się zbierajmy bo czasu nie mamy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz